NAVIHANI BRAM

NAVIHANI BRAM

Bram je radoveden, bister in zelo nemiren. Zanima ga čisto vse, predvsem pa vsi mogoči izumi tega sveta in nenavadna imena. Veseli se začetka šole, kjer se bo kot prvošolec lahko naučil veliko novih stvari. Brati in pisati že zna, zato upa, da se bo lahko naučil še kitajščine in egipčanske pisave. Vendar njegovo veselje nad šolo hitro splahni, saj se z učiteljem nikakor ne ujameta. Ta v razredu zahteva pozornost, vestno delo in mirno sedenje, česar pa Bram enostavno ne zmore. Težave se kopičijo in v šolo pokličejo starše. Skupaj iščejo načine, kako nemirnega dečka prilagoditi šolskim pravilom in zahtevam, dokler se ne zgodi nesreča in učitelj pristane v bolnišnici z zlomljeno nogo. Na šolo pride novi učitelj, ki s seboj v razred prinese tudi nove načine poučevanja in posluh za drugačnost. Z Bramom uspe navezati stik in dečku se počasi vrača samozavest, skupaj z njo pa motivacija in veselje do šole.


»Navihani Bram nosi pozitivno sporočilo: prav je, da se trudimo biti boljši in se obenem sprejemati takšne, kot smo. Film je obenem komičen, saj Bram polije vse, kar se politi da, svežino pa mu dajejo tudi nagajivi animirani vložki, ki pokažejo na čudoviti svet Bramove domišljije.« Gert Hermans, ECFA journal

»Zelo dragocen film o motnji ADHD. Več kot očitno je, da se je filmska ekipa poglobljeno seznanila s to tematiko in jo ustrezno prikazala. /…/ Ganljiva je nezmožnost razumevanja Bramovih potreb, ki povzroči nove težave, občutke krivde. Takšne težave postavijo odnos med otrokom in starši pred resno preizkušnjo.« Sitstill AHDH organizacija, ECFA journal